אווירת שבת אמיתית במחלקת יולדות בשיבא

    עפר גדנקן No Comments on אווירת שבת אמיתית במחלקת יולדות בשיבא

    ארוחות שבת, אפשרות לינה למלווים ואווירה עילאית

    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מכתבי תודה מנשים והיולדות בשיבא הם דבר שבשגרה, אלא שבתקופה האחרונה, הגיעו מכתבים רבים שציינו בנוסף לרמה הרפואית הגבוהה ולטיפול האנושי והאדיב דווקא את החוויה החיובית של היולדות ובני משפחותיהן  לאחר ששהו במהלך השבת במחלקות הנשים והיולדות.

    "אווירת השבת במחלקה היתה פשוט מיוחדת ועילאית. השלווה, סעודת השבת עם אוכל טעים ומסורתי ממש כמו בבית, המשגיח הנמצא במקום, הקידוש.. כל אלו ועוד נתנו לנו תחושה של שבת חגיגית ויוצאת מגדר הרגיל…""הרגשנו שמכבדים את השבת, ושמאפשרים לנו להקפיד על קלה כבחמורה בתוך בית החולים…"  "אווירת השבת, ארוחות שבתיות בשפע ודפי מידע עם התייחסות לכל הפרטים הנדרשים כולל סימון שעות ההאכלה של התינוק, נתנו לנו את ההרגשה שחשבו כאן על כל פרט ופרט"… "התרגשנו מאד לגלות שחשבו עלינו וסידרו מקום לינה לבעלי בליל שבת"….  ציטוטים אלו מתוך מכתבי התודה מספרים על המהפכה המתרחשת בשיבא בשנים האחרונות.

    "אנו גאים ברמת שביעות הרצון הגבוהה של היולדות אצלנו" אומרת קרולין חשין – מנהלת השיווק בשיבא, מדובר בתהליך שדרש משאבים רבים, התאמות ושינויים אשר מוכיחים את עצמם. המרכז הרפואי שיבא חרט על דגלו מתן מענה לכלל המגזרים בישראל, כולל למגזר החרדי. רק בחודש האחרון השקנו כאן שירות חדש של אפשרות הלנה בשבת למלווים ואנו ממשיכים להיות כל העת קשובים לצרכי הציבור ולהיערך בהתאם".

    "כיום, בס"ד, ניתן לשמור שבת כהלכתה במחלקת הנשים והיולדות בשיבא", אומר הרה"ג ר' צבי פורת שליט"א – רב ויועץ הלכתי במרכז הרפואי שיבא. "כל יולדת מקבלת בערב שבת דף עם הנחיות מפורטות בכל ענייני ההלכה הנוגעים לשבת: דלתות שבת, שעוני שבת, דו"ח האכלת התינוק מותאם לשבת וכו'. בדף זה גם מופיע כל המידע על עירוב, קידוש, הבדלה ואף מספר הטלפון של המשגיח שנמצא בשטח במשך כל השבת – לבירור כל עניין נדרש".

    ילאית



    0 תגובות